10 saker om mig

1. Jag är bestatt utav att ha många speglar i mitt rum. Rummet känns större då.
2. Jag måste närstan alltid pilla med något. Mobilskalen brukar det bli vilket resulterar till att dom bara går sönder.
3. Läsa är bland det bästa jag vet.
4. Jag kan inte sätta på mig en ridhjälm utan att första ''headbanga'' så att håret hamnar rätt. 
5. Jag har ett jättefint sminkbord på mitt rum men jag sminkar mig aldrig där. När jag sminkar mig är jag bara någon centimeter från spegeln. 
6. Jag har alltid en trasig bit på min läpp för att jag drar bort skinnet där. 
7. Jag har två olika storleker på mina fötter, 39 och 41. 
8. Jag borstar alltid Bizett man och panlugg tre gånger innan jag rider. Först med en borste och sen med två olika kammar. 
9. Jag får panik om man inte tvättar bort allt som går på bettet. 
10. Jag ÄLSKAR riddar, indian, fantasy,action och vilda western filmer.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback