Bildminne #2

Jag hade precis börjat ta lite mer ansvör för Bizett och stallet vi egentligen står i hade precis rastat in. Inte hela men en stor del utav det. Vi flyttade hästarna tio minuters skrittväg bort i ett gammalt travstall. Vi stod där i någon månad innan vi åter igen kunde flytta hem till det vanliga stallet.
Den här eftermiddagen minns jag speciellt. Det var fredag och vi slutade tidigt i skolan. Pappa körde ut mig och min kompis Alexandra till stallet där vi myste och red på en stor snötäckt åker. Jag minns hur glad jag var över att ha möjlighten att rida nästan varje dag! När vi var klara hos Bizett körde pappa mig och Alexandra till ridskolan där vi hade våran ridlektion på fredagkvällarna. Att göra sådär blev nästan en fredagsrutin, sjukt mysigt! 



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback