Bildminne #3

I mars någon gång 2011 togs lite bilder på oss tillsammans som av någon anledning betyder en hel del för mig :)
 

Postat av: lisa

Ajdå :s

Kastrerades den sent så finns det risk för att vissa hormoner inte har släppt ännu och då kan dom bete sig som hingstar.
Det med att den är fux brukar man ju höra väldigt ofta, men jag har bara hört det när det handlat om ston? Det brukar dock konstigt nog i 80% av fallen faktiskt stämma att fux ston är lite speciella. Varför vet jag inte? x)
Virvlar i ansiktet har jag också hört! Typ att har dom 3 i pannan så är dom galna eller något! haha ^^

Låter inte kul.. får ont typ överallt när jag för höra av alla smällar. Jag vet bara hur ont det gjorde när min häst råkade bita mig i fingret när jag skulle ge den en godis! ><

Det är då endå lite förståeligt att han gör som han gör om han besitter den bakrunden. Hatar djurmisshandel! Det värsta som finns! Hoppas att ni har gjort några framsteg iallafall o stort lycka till i framtiden! :D

Svar: Jag gav faktiskt upp efter sju månader och han fick åka hem till sin uppfödare ( absolut inte den idiotiska tanten som vanvårdat honom.)Vi gjorde framsteg men när man drog sig ifrån att umgås med sin häst är det inte rätt.. han förtjänade någon som vågade och hade orken till att ta tag i honom. Han mår bra nu och ligger ute på försäljning och vi hoppas på att hitta ett perfekt hem åt honom :)
Måste bara säga att din blogg är bland dem bästa jag läst, STORT cread till den! :D
Elin Hammarström

2012-06-23 @ 21:33:49
URL: http://lisacandemyr.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback