Babyskin

Med nyrakade ben har jag nu krupit ner i en renbäddad säng. Den känslan är nästan oslagbar, synd grabbar att dem flest av er knappast lät uppleva det ;)

Imorgon drar jag till skolan för första gången på en vecka då jag har varit sjuk. Haha som vanligt kan jag inget annat än längta tillbaka till min underbara klass på Sveriges ridgymnasium! Ett gäng på 21 tjejer ( haha jag tror att vi är 21?) som alltid har någon galenskap för sig och som alltid får mig till att må bra!

Även om vi har haft lite konflikter med skolan kan jag ändå inget annat än att rekomendera SRG till dem som ska söka till gymnasiet. Jag ångrar absolut inte mitt val av gymnasium, även dom dagar då man helst vill vara inne och ta det lugnt men man måste ut i världens piss väder för att ta in hästarna ångrar jag det inte. Visst jag har flera gånger under dom tillfällena klagat på det men känslan efteråt? - haha jag trotsade vädret och inte du! Mohahah friluftsliv här kommer jag!!!
Kanske inte men det är faktisk ganska uppfriskande. Och nu när vädret går mot varmare tider och vetskapen om att jag får vara ute, bli brun och njuta när dem flesta andra är inlåsta på en lektionsal? Jadu, genast blev det otroligt mycket roligare att hämta hästarna :)



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback